19/04/2019

AT&T Motorola Backflip Review

This is a review of the Motorola Backflip on AT&T

GD Star Rating
loading...
Be Sociable, Share!
  • more AT&T Motorola Backflip Review

Comments

  1. kawasakijosh1 says:

    I FUCKING HATE THIS PHONE SOOOOO MUCH

    GD Star Rating
    loading...
  2. imBlackieChanz says:

    LOL I HAD THIS PHONE IT SUCKS!

    GD Star Rating
    loading...
  3. AquilAnthony says:

    No, they stop selling it months after it came out. So if you were to get it, you’ll have android 1.5. The first android for at&t and you won’t be able to download alot of things from the market because they require 2.2 or something like that.

    GD Star Rating
    loading...
  4. TeamKeysBoston says:

    OMG its sooooo crazy how im seeing ALL these bad reviews after I purchased this phone about a year ago…please DO NOT be fooled by this phone’s appearance like I was….every negative comment posted on here i’ve actually experienced with this piece of shit phone! I swear this phone has seriously put me though hell,stress & misery & I would NEVER recommend this phone to anyone even if it was the last phone on earth! FUCK AT&T it’s nothing but highway robbery! Boost mobile here i come :D !!!

    GD Star Rating
    loading...
  5. twhaley1796 says:

    So much has changed since then. Technology is get so advanced so fast.

    GD Star Rating
    loading...
  6. skullz841 says:

    This was the biggest piece of shit I have ever owned. God my iPhone is so much better.

    GD Star Rating
    loading...
  7. bconover93 says:

    MUCH better with CM7!! still not amazing though…

    GD Star Rating
    loading...
  8. ThatGuyNextToU says:

    My friend had this but now she has a i4

    GD Star Rating
    loading...
  9. psp9979 says:

    el tlefono esta biien chiido orale es muy avanzado sipii aqueos ignorantes q diicen q el telefono no siirve para descargar si el telefono esta hecho para descargar pero no lo keremos simplemente para descargar lo keremos para comuniicarnos cn los seres keriidos nosean pendejos ignorantes de miierdad infeliizes

    GD Star Rating
    loading...
  10. CSplayahata says:

    LMFAO! where has your friend been living? under a rock?

    GD Star Rating
    loading...
  11. MisterSwaginator says:

    My friend just got this phone, he said it came out two weeks ago, and it was better than my galaxy s2 , smh.

    GD Star Rating
    loading...
  12. daylantin says:

    When i buy this phone is there a way to update it to the newest android market and the newest stuff

    GD Star Rating
    loading...
  13. EScarlet218 says:

    ha thanks, im gonna cross this off my list :)

    GD Star Rating
    loading...
  14. AquilAnthony says:

    *WARNING* Horrible Phone. DO NOT BUY. It’s horrible. It’s the slowest piece of shit ever. You can’t download anything. It’s a mess!

    GD Star Rating
    loading...
  15. RomanTribunusBrando says:

    Do not buy this awful phone. HEED MY WARNING SAVE YOURSELF RUN FOR YOUR LIFE

    GD Star Rating
    loading...
  16. 2RandomStudios says:

    FUCK this phone is slow

    GD Star Rating
    loading...
  17. Brawlover2895 says:

    FOR THE LOVE OF GOD, DO YOURSELF A FAVOR AND DONT BUY THIS PHONE, WORST DECISION OF MY LIFE!

    GD Star Rating
    loading...
  18. thekidister says:

    Don’t hate lol this is old.

    GD Star Rating
    loading...
  19. xImcskittlesIx says:

    This was the worst phone I have ever had. I ended up trading it for a harry potter game lol. Useless piece of wasted plastic

    GD Star Rating
    loading...
  20. ChiShooter says:

    just bought this phone shit

    GD Star Rating
    loading...
  21. AquilAnthony says:

    This phone is ASS. I’m telling you, DO NOTTT BUY IT. OMG It’s slow and dumb

    GD Star Rating
    loading...
  22. policeboy0 says:

    TRACH PIECE OF SHIT PHONE DONT BUY WARNING WARNING NO BUY THIS PHONE THIS TRACH IS BAD TRACH BAD BAD WARNING WARNING NO BUY THIS PHONE

    GD Star Rating
    loading...
  23. mikenumber35 says:

    I actually liked this phone. The only thing that made it slow was if you didn’t regularly delete texts. after about 100 texts mine would lag…. thats actually 200. 100 for each “in” and “outbox”

    GD Star Rating
    loading...
  24. xcelpast says:

    phone is trash. everything is slow as hell.

    GD Star Rating
    loading...
  25. mickyd110011 says:

    found a great custom rom. google “unofficial cyanogenmod 6.1.2 mb300″

    GD Star Rating
    loading...

 © 2012 Cool Gadgets Definitive Guide.

Cool Gadgets Definitive Guide is your latest source for cool gadgets and gizmos news and reviews. Find cool gadgets and the latest gizmos, a cool gadget blog featuring smartphones, gizmos and cool stuff for geeks. We have avid readers and feature the latest gadgets in United States of America, United Kingdom, Canada, Australia, Ireland, South Africa, New Zealand, Philippines, Singapore, India, Hong Kong, Puerto Rico, Nigeria, India, Pakistan, Russia, China, Brazil, Saudi Arabia, Japan, Malaysia, Germany, Dubai, Italy and Ghana.